Ahad, 11 September 2011

pakai cermin mata hitam nampak kacak/cun :)

korang pernah nampak tak ,ada sekelompok budak-budak lelaki berkaca mata hitam di pasar malam,hypermarket,n bla3 ??

korang pernah nampak tak ,ada sekelompak budak-budak perempuan berkaca mata hitam besar punya di pasar malam,hypermarket, n bla3 ??

aku pernah nampak !!
tapi aku sangat-sangat meluat.nak kacak/cun perlu ke pakai cermin mata hitam??
kalo ada matahari terpancar boleh ar tahan nak pakai pun,ni matahari pun tak de.
dah la jalan kaki,hadoii laa...
aku tak kutuk pun oke,just meluah perasaan je la.
aku harap,sape-sape yang pakai cermin mata hitam di tempat yang tak sepatutnye,berubah la oke.
wahhh  !!!!! lega rasenye bile dah luah apa yang terbuku dihati selama ni.
gagaga ~

oke bai anda ~

4 ulasan:

Yasmin ♥ berkata...

kite tak suke owg yg pkai cermin mate hitam ney coz nampak cam bajet ensem/cun je ouh . HAHA . Tp bgantung juge pd niat dia ar nak pakai sebab lindung mate dpd matahari ke ape en . law saje menunjuk tue memang sengaja cr pasal la kan . Hehe :)

niah berkata...

hehe...tu la pasal.sy pon tak suke.
anti gila tahap babun tengok org bercermi mate hitam.huhu

amirulspurs berkata...

hehe, tak cool pun laki pakai cermint mata hitam. haha

p/s : thnx follow, have a blast :)

niah berkata...

amirul:hihi...tu ar psl
anti bebenor ngn bdk kacamata
hee