Khamis, 29 September 2011

KENTUT SI APEK CINA

salam..
dah lame aku tak update blog,ini kerana ya,disebabkan kebizian aku..hee
today,aku nak story sikit pasal apek cina ni.
muka tak tahu malu betol.

al kisahnya begini...
aku pergi ke kedai nak beli air,aku minum air mineral aje.huhu
lepas tu,aku terdengar ade sesuatu bunyi,puttt....
mula-mula,tak bau pun kentut tu,agak lame kot kentut apek cina tu nak proses bauan die..hahaa
lepas aku bayar duit air tu,aku lalu depan die...
bau nye YA ALLAH....................hanya tuhan saje yang tahu.
tak sanggup dah weh aku nak duduk dalam situasi bau tu.
muka apek tu rilek je,wat muka tak sedar yang die lepas kentut..
apek cina ni agak pengotor ler...
so yerk-yerk betol..

p/s: kepada awang dan semek sekalian,jage peribadi anda.sporting,sporting gak,tapi agak-agak ler..
      :)

1 ulasan:

APAN berkata...

mkn pe la agaknye tu ye.haha...