Selasa, 19 Julai 2011

WANITA BERADA DALAM KALANGAN ORANG YANG SEDIKIT MASUK SYURGA

Semua orang nak masuk syuga kan? tapi,uolls ni ikut tak perintah Allah??*renung2kanlah*
korang sume tahukan wanita adalah golongan yang paling sedikit masuk dalam syurga. bayangkan,dalam dunia ni ramai wanita daripada lelaki,tapi,sedikit saje wanita dapat masuk syuga..aku bingung memikirkannye*wat lolok,hehe*
tapi aku memang terfikir,adakah aku layak masuk ke syugaNya?walaupun diusia remaja,kita jangan leka dan alpa dengan keadaan sekeliling kita. tengoklah remaja zaman sekarang,perangai ntah ape2,dengan pakaiannye yang jeli
k,bajet cun la tu..haatttuii ngko...konon2,nak dapat perhatian,dapat kutukan ada la kan...*xbaik mengumpat,dose* (yang ni kena tulisan besar sikit,hehe)
satu lagi perangai orang perempuan,suka sangat mengumpat..pantang jumpe kawan, memang tak sah kalau tak mengumpat.aku pun sama,pantang jumpe geng je mesti mengumpat,tapi benda baik la....gagaga
wanita senang nak masuk neraka disebabkan auratnya,kedegilannya,lawan cakap suami,mengumpat,pose tak ganti, n other.
sementara kita masih hidup ni,jom kita cuba menjadi seorang wanita yang diredhai Allah.

p/s : berubah la untuk diri sendiri,jangan berubah kerana orang lain..dalam menutup aurat,tak perlu ada perkataan ikhlas,kerana menutup aurat tu WAJIB!! semoga aku berada dalam kalangan wanita yang sedikit di dalam syuga..aminn~

oke.salam :)

Tiada ulasan: