Ahad, 17 Julai 2011

AKU DAN TOKWAN TERSAYANG :)

SALAM sume.....waaa.....lame bangat sih aku tak update blog ni...
aku sibuk sikit sekarang.Alang2 dah buke blog ni,aku nak update la sikit story tentang my granny..ngeh3~

Dalam beberapa minggu yang lalu n beberapa hari yang lepas aku sibuk duk jaga tok wan aku yang duk hospital sultanah nurzahirah...i think betol la kot ini punye name hospital KT..huhu..
nurse kat hospital tu dah macam kenal kot ngan muke aku..ahakzz...
aku ke hulu ke hilir kat dalam hospital tu akibat terlalu bosan..nasib baik la aku jaga tokwan aku dgn sepupu aku..jage dgn sepupu pun bosan,apatah lagi jage sorang2 kan.
kalo malam2 aku duk sembang ngan tokwan aku..memang best ar sembang ngan tokwan aku nih..haha..macam2 cerita kalo duk ngan tokwan aku.tok wan aku ni nakal orangnye..ade ke patut die tipu doktor,die cakap nak balik rumah sebab nak ambil baju n barang2 yang patut dibawa kat hospital tu,n doktor tu pun ok je la n die suruh tok wan aku pegi hospital esok luse n tok wan aku cakap ok..
last2,dalam kereta ,tokwan aku bgtahu yang die tak nak pegi hospital dah.saje je mintak ngan doktor tu nak balik..adoiyaa tok wan aku ni...hehehe...samseng betol ngan doktor..
utk makluman sume,tokwan aku dijangkiti kuman dalam buah pinggangnye.die dah tebuk buah pinggang,n die pernah cuci buah pinggang nye baru satu kali..die cakap die nak berubat secara kampung..apepun ikhtiar la dulu kan,mane tahu menjadi.... =)
k la,da penat menaip..hihihi..daa~

p/s: jagalah orang tua kita dengan baik,walaupun kita mempunyai pekerjaan,tetapi tinggal lah pekerjaan tersebut untuyk sementara waktu..ibu bape tiada pengganti dan tak boleh di cari,tetapi pekerjaan boleh dicari.renung2kanlah~ :)




macam tok wan ni mak aku.
hahaha

Tiada ulasan: