Sabtu, 30 Julai 2011

BERPUASA LAGI KITA :)

Salam uolls sume,
beberapa hari lagi kita akan menyambut bulan ramadhan.
selamat berpuasa kepada umat Islam.
Aku harap tahun ni aku berpuasa penuh.huhu..
puasa tahun ni , aku agak sibuk la sikit coz aku bekerja dengan mak aku.hoho..
baju raya aku dah siap sehelai,yang lain tak siap lagi.
tak sabar woo nak pakai baju baru..hohoho
raya tahun ni tak de tema2 kot.
random je.huhu
puasa nanti aku akan berusaha penuhkan solat terawih,
aku harap tahun ni aku mempunyai energy yang luar biasa,
macam si badang tu,gagah perkasa..hihi
erm..juadah puasa nanti aku beli je kot kalau mak aku malas masak.padahal aku yang malas masak.wawawa :)
aku memang cam tu,pandai memasak,tapi malas memasak..hadoww...haha
kalau berpuasa aku memang wajib bangun sahur,kalau tak sahur aku jadi capek bangat dong.
so,aku akan berusaha bangun sahur.
oke,aku caucincaulu.tata :)

p/s: nikmatnya berpuasa pada tahun ni.SELAMAT BERPUASA !!!!! :)
           

Tiada ulasan: