Isnin, 25 Julai 2011

BERDIRI DIKAKI SENDIRI

salam guys!!
cakap pasal berdikari ni semua orang ingin hidup berdikari kan.
aku pun cam tu gak,nak berdikari sendiri.
kalau hidup berdikari tanpa mak dan ayah lah kan?
tapi aku tak pernah berjauhan dengan mak dan ayah aku dalam jangka masa yang lama.
aku sentiasa dekat dengan mereka. aku terpikir,bagaimana kalau mak dan ayah aku takde dan bagaimana dengan kehidupan aku. aku sangat bersyukur kerana mak dan ayah masih ada sekarang dan mengawal aku dari segala segi. sampai sekarang aku tak pernah duduk di asrama or dimana2 yang berjauhan dengan keluarga aku. adik2 aku rilek je tau duk berjauhan.
anyway,i love my parent.my parent sentiasa dekat dihati. :)
aku nak letak gambar mak dan ayah aku, tapi gambarnye tak de dalam my lappy.
gambar aku ada ar..ahakz !!
biar korang tak nak tengok pun, ade aku kisah??? ngeh3~

                                                                           tada !!!

yabedabedu
wink3*


Tiada ulasan: