Selasa, 2 Ogos 2011

BAWAL DIHATIKU

Tudung bawal oke , bukan ikan bawal.hoho
korang tengok sekarang, ramai giler kan orang duk berfesyen dengan pelbagai tudung, dengan membelit tengkuk sendiri la, bla bla la..
tapi aku tetap dengan tudung bawal. aku dan tudung bawal tak boleh dipisahkan.
aku lebih selesa dengan tudung bawal.
kadang-kadang aku pakai jugak tudung berstyle macam korang tengok sekarang,
tapi secara automatik aku konfem teringatkan ikan bawal,eh,tudung bawal.
tudung sekarang ni agak pelik,coz aku dah pernah kene sound woo..
malu beb..menyesal pakai tudung persis hana tajima n yuna.
aku tak suka orang tegur aku pakai tudung cam tu n tanye cara pakai tudung cam tu,
sedangkan dalam you tube beribu-ribu tutorial pakai tudung pelik-pelik,
tengok je la kan dalam tu.aku memang cam ni.ahakz !!
kalau aku pakai tudung berstyle,aku konfem duk depan cermin lama2,konon2 betulkan tudung.tapi betul ar,aku memang betulkan tudung.huhu..
tak selesa punya pasal, rela duk depan cermin lama2,bese la,pompuan..wee~
anyway,up2u la kan nak pakai cam ne pun.selesa masing-masing. :)

p/s : menutup aurat bukan kerana untuk kelihatan cantik dengan berfesyen,tapi kerana Allah. jangan berpakaian tetapi telanjang disisi Allah s.w.t.(peringatan untuk diri sendiri)  :)


tara !!
aku selesa begini.
wawawa :)

Tiada ulasan: