Khamis, 3 November 2011

AKU SEORANG PENUNGGU

salam guys !!!

hari ni aku buat title tentang penunggu.
korang suke tak tunggu menunggu ni?
konfem tak suke kan.
aku pun tak suke weyhh...huhu

tapi..apakan daya untuk ku menolak penungguan tersebut.
aku selalu berfikir,macam mana ek perasaan family aku menunggu aku mandi lama-lama dalam bilik air..
konfem la kena maki hamun kan....tapi maki hamun family aku menggunakan perkataan yang comey oke..hee
now,aku dah jadi penunggu yang tak diiktiraf..tak pe lah kan,tak kisah..huhu

kalo aku pegi pasar,konfem aku akan jadi penunggu dalam kereta.
jadi pengawal keselamatan dalam kereta coz kena jaga beg mak aku,adik aku dsb...
kalo pegi kejap takpe la kan nak tunggu-tunggu,
tapi.....ni 2 jam lebih brooo...tapi aku tabah menghadapinya..chewaahh..hihihi

sebenarnya aku ni memang anti sikit bab tunggu-menunggu ni..
nak-nak kalo berjam-jam..saborr jer lahhh !!!

apabila menunggu,beginilah gayanya,
gigit stereng kereta tahan sabar
huuu :(

oke la,kalo nak orang tunggu kite,kite kene tunggu orang dulu..heeee
daaa uolszz... :)

2 ulasan:

amercheks berkata...

kisoh nie adop kne ngene dgn kisoh se ag orp?....huhu

mat1 berkata...

ape lah agak nye prasaan org yg menunngu kite bertahun- tahun lame nye. kan?