Rabu, 26 Oktober 2011

Rahsia besar yang korang tak tahu

salam guys sekalian.
aku skarang dah jarang la on9..sedih tak terkata la wehh...huhuh
korang nak tahu tak rahsia ape tu??
jeng jeng jeng.....aku sebenarnya budak kacamata...hohoo
aku dah lama rabun,tapi aku tak pakai cermin mata sebab tak best.
dengar orang cakap,pakai cermin mata ni lama-lama mate boleh jadi semakin kecil dan sepet.
aku nggak mau dong jadi seperi itu..huhuhu
aku rabun mase kecil lagi.

meh aku nak story sikit.
mate aku rabun disebabkan terkena percikan api dimata aku.
ini kerana ya disebabkan ya,aku melemparkan ridsect yang ubat nyamuk sembur2 tu ke dalam api..wahoho
tiba-tiba je,boomm ke baboomm meletup..bese la tu,budak2 kan,bukan tahu ape pon..redah jee...
sebab tu mata aku rabun..

so,since form 2 aku start pakai contact lens.
aku tak pakai la yang warna warni tu,not my taste la derrr...wakaka
aku pakai yang biase je..alaa...pakai nak kasi mate boleh nampak kan,bukan nak wat lawa pon..wee~
tapi skrang ni trend pakai contact lens warna warni,tapi aku tak terpengaruh dengan trend tersebut..huhu
power mata aku ni agak banyak,mata kanan 575,mata kiri 575..
tu la power mata aku.
nah aku share pic kabur kat korang,wakaka...
peace no war kepada budak berspek mata
hui3 :)

oke la awang dan semek sekalian,aku nak pi makan mee rebus dulu..
papai ~ :)

p/s: jangan pakai contact lens ketika tidur,marabahaya.. :)

1 ulasan:

amercheks berkata...

..comey ngt ye,kenan ase =)