Selasa, 23 Ogos 2011

membatikkan kueh,kek n biskut

yuhuu!!
aku dah berjaya membuat kiuh batik,aku tak tipu kali ni.
tak percaye ???
nak tengok bukti??

deng deng deng !!




mula2 search resipi
hihi

lepas tu pegi kedai
beli bahan2
cadbury tu saje aku tambah :)

aku pun campak kan
buttercup n cadbury dalam periuk mak aku

aku masukkan gula satu cawan
jangan satu gelas oke
huhu

aku pon masukkan susu cair,
jangan susu pekat ye adik2

pastu masukkan telur yang sudah dikepuk2
telur 5 biji ye
warna sudah bertukar
:)

selingan.
ni adik aku yang goreng oke
bukan aku!!
huhu

masukkan milo 500g
milo tu korang main2 la sampai cair

masukkan biskut marie,
bukan biskut maria ye
biskut ni pecahkan dulu,
baru masuk dalam periuk.

waa...huduhnyee...
jangan pandang sebelah mate oke
pandang due2 belah mate.
tengok je huduh,
bila makan,kalian jadi comey
hihi

walaupon kuih batik tu huduh,
tapi bila makan enak bangat dong.
bukan naikkan hidung sendiri,
tapi kenyataan.
ahakkzz

tapi kan,ade yang panggil kuih batik,kek batik,dan biskut batik.
tak kisah la ape pon,yang penting,dia berbatik2 oke.
tapikan,kuih batik ni huduh bila pandang.
bila masukkan dalam mulut,hilang kehuduhan tersebut.huhuhu

meh menjamu perut~
hee~



Tiada ulasan: