Selasa, 16 Ogos 2011

Kuih Batik

Kuih batik oke, bukan kain batik..Wee~

Bulan puasa ni aku mengidam la beb.
Aku teringin nak buat kuih batik. Ingat biskut marie,teringat kuih batik.huhu
Korang pernah dengar tak kuih batik?kenal tak?
Tipu la tak kenal,korang konfem pernah makan.Maybe korang tak tahu ape name kuih tersebut. kan3..
Ni ha kuih batik.kenal tak lagi?? hee~


terliur aku nengok kuih batik ni.
huhu


Kuih batik ni diperbuat daripada biskut marie,milo(wajib),susu cair,telur(ade jugak orang gune nestum),buttercup.
Tapi kalo nak lebih umpphh,bleh gak letak coklat cadbury.aku ske letak cadbury. :)
Nanti aku buat aku bagi la korang rase oke.rase dalam mimpi dah la derr....hihihi

caucincau lu ~

p/s: kenali lah kuih tradisional.huhu

2 ulasan:

eira wazir berkata...

setahu eira kek batik . entah la ade org ckp 'kuih' batik pulak. hhu

niah berkata...

haha..redah je.ade gk org pggil biskut batik.janji batik..huhu