Rabu, 2 Mac 2011

hang out with my BFF

Salam ...
Hari ni aku n BFF pegi jejelan di MM...saje nk smbut befday BFF aku sorg ni yg bername dila..
sbnarnye,befday dye 5/3,tp ktorang smbut awal skit cz time ni je ade mase free..
bese la,da besa panjang ni mesti nk gk kan ade pengalaman bekerja sebelum pegi blaja mane2..
so,hari ni ktorang offday..hohoho..suke3..
di MM ktorang pegi mkn2 diruangan makan(saje nk crite,wakaka)..
btw,tengs a lot la pd dila cz blanje aku n erah makan..sepatutnye aku la yg blanje,tp si yg disambut besday plok yg belanje...adoiyaa....
*anak cina bangun pagi,bangun pagi minum kelape*(ayat pak cik zizan)
xpe2,nanti dila mri cni aku plok nk blanje dye...huhuhu...
jalan2 td pun ade jgk perasaan yg x berkenan dihati,iaitu cuaca yg sgt panas..
tp,xpe....after all,bkn senang nk jupe my BFF....sebulan skali mujur,thu doppp..... !!! huhu
rindu plok zaman mude2 dulu,slalu je kuo,blik plok garib2 hari....wawawa...
tp kan,sedang berserunuk dua runuk di MM,aku terlupe la plok nk snap gambor..huhuhu...
ishh3.....ape la saye ni....selalu je lupe...
soooo....walaupun aku xdapat bergambar utk dijdkan kenangan,namun akan ku ingat moment pd hari ini smpai bile2.....wuuuu ~

skg capek bangat duk mengadap lappy,next time plok ye....
daa~~

Tiada ulasan: