Selasa, 22 Februari 2011

STPM RESULT

hello buddies !!
Assalamualaikum~
Fuhhh !!!! masing2 da tau result stpm , sebelum ni makan xkenyang,tido xlena,mandi xbasah..adoiyaaa.....
fewnink2..before nk amik result abis sejuk satu badan,kecut je perut ni..berdebar punye pasallaaa...huhuu..
sebelum nk amik result tu aku menyorokkan diri aku daripada budak2 upper 6(suke sgt menyibuk nk thu result kakak2 dan abang2..huhu).

rindu zaman muda mudi,kat skul jew
ktorang ley jupe camni..huhu

after that,aku pun teruskan perjalanan aku menuju ke bilik guru..WOW !! ramai gile budak2 dlm bilik guru,smpai sendat mendat bilik guru tu..huhuu...adik2(budak upper6) la punye pasal ni,sampai sendat gitu bilik guru..kasian2....hoho
and then,aku pun 'nyuk2' pegi amik my result...
my result.....FUHH !!! POWER BEB !!!
cz very2 bad..sedey sgt2,tp nk wt cmne lgkan,bnde dh berlaku,xley dh nk berulang kembali..
anyway,akan ku jadikan kenangan tersebut sbgai kenangan kopi pahit cz xcukup gula-guli....hohoho

 p/s : buat adik2ku disekolah,belajar rajin ye~ ^_____^ (walaupun hati berair mata)


soooo....tata ye~

Tiada ulasan: