Ahad, 24 Februari 2013

JERAWAT GILOS

Assalamualaikum uols.
Hari ni aku nak cakap sikit pasal JERAWAT.Sape yang suke ngan JERAWAT ni memey gilos la.wahahah..
JERAWAT ni musuh ketat aku buat mase ni. Aku x tahu la, ngapain kok jerawat suke je duk kat muke aku ni. nak kate muke xbersih, 10x sehari kot aku cuci muke.huwaaaa... stressss!! First jerawat mai singgah kat muke aku, malam2 aku slalu je nangis,sedih sebab jerawat semakin hari semakin menjadi rakan karib muke aku. Mungkin faktor hormon or keturunan, mungkin kedua2nya skali. Macam-macam produk dh aku gune,tapi x menjadik.Dulu mase muke suci,aku pakai shurah, kadang-kadang clean n clear.Kawan pakai produk tu, nk pakai jgk, gile punye nafsu. Zaman dulu jerawat naik sebutir due dh jerit2, skarang hamekkoww, seluruh muke. Aku duk rumah selama 1bulan 15 hari, x pg kerje pon, almaklum lah,keje ngan mak, bleh je cuti bile2 mase. Gaji pon dapat,wkakakaa..dapat gaji ni sebab aku rajin basuh kain n lipat kain kot..ahaksssahaksss ahakkkss...skarang ni aku just gune ubat doctor aje. TAPI LAMBAT NAMPAK KESAN !!! so, sape rase kulit die licin, bersih,suci, tanpa sebutir jerawat, kongsi la ngan aku. teeheee

p/s: kalo kulit yang tersedia cantik,memang x perlu gune produk kot. Skarang ni pelik coz banyak produk untuk jerawat dijual, tapi masih ramai yang mengalami kulit berjerawat. Kadang2 ade yang nk mengaut keuntungan tanpe fikir kesan produk tu dimase yang akan datang.Elakkan mengguna produk yang mengandungi bahan kimia yang terlarang.  

okbai n wsalam :)

Tiada ulasan: