Isnin, 4 April 2011

LULUS!! tapi......

haluu....
aku nk share hepi aku kt korang... :) :) :) :) :)
gagaga..nk thu sumtink??aku sebenarnye da 4taun duk nunggu aku punye lesen....
tp disebabkan kemalasan aku nk pegi ke tempat orang buat lesen (ayat skima beb),
so,terjadilah alkisah.......lesen aku mampuih...
tp,aku xputus asa....aku meneruskan pembuatan lesen tersebut..buat punye buat...
Alhamdullilah,dpt gak lesen...wakaka...
"tp ko ingat ko dah bley bwk kete ke hahh???"
tidakk.......hanya lesen yg aku pegang,tp kete xley bwak,xdpt green light from dad..
haiyakkk !!!!!!
xpe2...aku jenis sabar...ayah aku ckp,lepas dapat lesen besar bru die lepas aku naik kete,so...kene tunggu lagi dua tahun...tp,dgn bersyarat....aku nk kete bru....gagaga..(tamak haloba,sume barang aku nk).
tu la alkisahnye...

aku ade kereta idaman,ini dia :-
tetap bergaya walaupun kecik molek
aku memang dari dulu dah minat suzuki swift.kereta idaman aku hargenye xde la sampai ratusan ribu..aku hanya layak minat suzuki swift je..huhuhu..aku ske ar tgk kete kecil2,comel2,kiut miut n seangkatan dengannye....










oke...ni je entri aku pada hari ni..XOX

Tiada ulasan: