Rabu, 27 April 2011

baby impian

aisshh !! aku nih asyik pikir baby3...
pantang nampak baby konpem ar aku aucak(agah) baby tersebut..huhu
aku ni alah skit pd baby,nampak baby hati aku leh jadi cair..perghh ar penangan baby nih..
kalo bleh aku nk jage baby..huhu *berangan*
aku suke tengok anak customer sorang nih,macam baby doll woo ~
memang gile ar aku tengok baby nih....nak tergigit bibir aku duk geram2 baby nih...
baby ni memang mengancam btol ar...
aku ni memang kalah beb kalo ngn baby..aku rela tau kesat hingus baby kalo baby tu selsema,ni siyes ar..
aku penah kesat hingus baby ni...gagaga
xpe...rela..rela...
btw,i have a reverie baby..haa..
ni die..hihi

auuuchakk !!!











p/s : aku ade baby idaman je hokay !! lelaki idaman tarak lagii...gagaga..lenkali aku cari lelaki idaman.. :))

Tiada ulasan: