Rabu, 9 Februari 2011

K.F.C

SaLam....
soooo hot today..why????cz petang tadi very panas laa...huhu

hari ni aku ingin bercerite tentang KFC..wEee!!!
petang td dalam pkul 3.00 p.m (xsilap la) aku n hasmanirah (my bf) pegi jalan2 mkn di K EF SI..
aku pegi kfc bkn dgn hasmanirah je,tapiiii jeng..jeng...jeng...(wt2 suspen..kononnye)
g ngn amer cheks n mizie...
ktorang(aku n amer cheks) bkn kapel o.k,juz frend...(gosip jew lebey)
xpela...kwn2 dulukan,knl hati budi tu pnting..kan3... :)
sambung crite plok tntang kfc....huhu
n then KAMI pn gile2 tgkap gmbr d kfc...mcm2 posing la apbila tgkp gmbo..bese la,bkn sokmo duk tgkap gambo...kih3
hari ni agak keletihan disebabkan cuaca agak panas,cz ktorang jalan kaki jew pegi kfc..huhu..exercise la konon2...wakaka

setakat ni je yg ingin aku bercerite...laen kali cite lain plok neh..huhuhu

daaaa !!!!! SALAM~

Tiada ulasan: